Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
8.4.2019, Jan Vítek, aktualita
Evropská komise se zaměřila na distribuci her, a to nejen na Steamu, ale také firmami Capcom, ZeniMax a dalšími, které mají využívat regionální omezení prodejů svých her. Dané firmy tak zatím dostaly od EK upozornění. 
MipeCZ (6) | 9.4.201914:18
Já to tedy nějak nechápu. EK vadí, že například pro Rusko jsou klíče regionálně omezeny neboť tam mají naprosto odlišné mzdy nebo to, že si v ostatních členských státech s nižší daní můžete zakoupit hru o pár desítek korun levněji anebo naopak + jsou klíče logicky ošetřeny aby byly neplatné v jiných zemích a zabránili tak překupnictví. Pokuď něco takového ­"narovnaj­" pak hry logicky podraží mno ne?
Odpovědět1  0
siddhi (280) | 8.4.201920:51
Koukám, že okamurovci své povinnosti o přispívání nesmysli na diskuzní fóra již rozšířili i na technologicky zaměřené weby. Novinky jim jsou již malé, protože žádný normální slušný člověk tam diskuze nečte.
Odpovědět1  13
asip80 (1191) | 8.4.201921:56
trošku mi uniká pointa vašeho příspěvku, který je určitě k věci, ale chybí mi tam trochu konkrétnější vyjádření :­)

btw jestli EU zasahuje do budoucího i současného ­"vývoje­" IT a to velmi často negativním způsobem tak se to týká i technologických webů..

Odpovědět3  1
siddhi (280) | 9.4.20193:29
jestli jsis toho nevšimnul tak v tomto konkrétním případě zasahuje EU ve prospěch zákazníků ­- tedy v narovnání cen a pravidel v rámci celé EU. Je to jen jeden malí dílek skládačky, ale díky bohu aspoň za to. Stejně jako třeba narovnání cen za roaming, nebo jak se teď aktuálně řeší narovnání cen za data.
Jinak uvědom si že EU není ­"to­", není to nějaká věc, ale uskupení států a každý má právo do toho kecat. Chceš se bouřit proti rozhodnutím EU, začni to řešit. Choť k volbám, apeluj na české zástupce v Evropském parlamentu, prostě buď aktivním občanem EU, máš podezření že jsi dostal polské maso namísto Argentýnského ­- stěžuj si.
Tím že budeš blít nesmysli v diskuzích nic nezískáš ­(tedy kromě přízně Okamury­).
Odpovědět3  6
asip80 (1191) | 9.4.20195:48
Za prvé tohle jsem neřešil a za druhé podsouváš mi něco co jsem nenapsal ;­)
Tak jsi se tu ­"vyblil­" a dál ? Vadí ti svobodná diskuze ? Jestli ano tak jsi na špatném místě>> od toho jsou jiné organizace ...
Ty máš nějakou Okamurofobii, že ho všude taháháš?a neb Okamura za každým stromem :­)­)­)­)­(doporučuji ti vyhledat odbornou pomoc)
Odpovědět5  1
Andir (750) | 9.4.20197:30
potrefená husa se ozvala copak vadí ti že ti někdo šije do tvé modli :D jen aby ses z toho nepo :D
Odpovědět1  7
littleon (69) | 9.4.201910:17
Nezlob se na mě, ale musím ti položit otázku ­- z jakého důvodu položíš rovnítko mezi kritiku EU­/EK­/EP a okamurovce? Ty nemáš ve svém okolí někoho, kdo nesouhlasí s některým rozhodnutím EK­/EP a zároveň nepovažuje stranu Okamury za dobrou volbu? Tyto pokřivené nálepky mi vadí, připomíná mi to jinou dobu a děje se to u nás zase a čím dál více. Někdo má sociální cítění, je to komunista. Někdo kritizuje sociální politiku ČR, je to rasista, nácek... Myslím si, že v tolerantnosti, akceptování jiných názorů a především ve slušném chování se máme ještě hodně co učit. Pracuji v zahraničí, překládal jsem kolegovi tuto diskuzi a nevěřícně kroutí hlavou.

Dovolím si ne úplně krátkou reakci, snad mi to redakce odpustí. Nevím, jestli máme v tomto případě vnímat tento dopis za zásah ve prospěch zákazníků. Osobně vnímám některé regulace za nesmyslné, jiné za smysluplné ­(těch je podle mého názoru podstatně méně­), ale první na co jsem si vzpomněl po přečtení tvého příspěvku byl večer zavedení eura, kdy v dotčených zemích vládla obava, že dopad přechodu na jednotnou měnu způsobí zdražování a právě narovnávání cen v EU. Pamatuji si živý přenos, ve kterém politici dotčených států ukazovali příklady rozdílných cen v € mezi jednotlivými státy na několika řetězcích jako je např. McDonald­'s. Tuším, že byl jako příklad použit Big Mac. Nevím, jestli jsi to sledoval nebo ne, já ano. Nyní budou tato tvrzení v podstatně popřena? Cenotvorba je postavená na koupěschopnosti obyvatelstva v tom daném regionu či státě a také trochu na tom, co je obyvatelstvo daného regionu či státu ochotné akceptovat. Pokud se bude EK snažit narovnávat ceny v EU, silně pochybuji, že dosáhne nižší ceny pro všechny, ale naopak se v těch chudších regionech či státech zákonitě zdraží. Nevidím v tom žádná pozitiva, minimálně ne pro chudší státy v EU. Tohle by mělo logiku ve chvíli, kdy by byly narovnány podmínky, na kterých je cenotvorba postavena. Podle mého názoru je zásah na místě v jiných případech, včetně kvality potravin, kdy jde o zdraví občanů. Co se týče mobilních operátorů, si myslím, že by již v minulosti hodně pomohlo, kdyby v ČR nefungovalo tak moc ­"lobby­" a dávno sem pustili více operátorů. Možná se tomu dalo předejít tímto způsobem, co myslíš? Jistě by se to tak dalo řešit i dnes, ale ne jedním dalším operátorem, o kterém posloucháme vyprávění již několik let.

Dále bych chtěl reagovat na

> každý má právo do toho kecat. Chceš se bouřit proti rozhodnutím EU, začni to řešit. Choť k volbám, apeluj na české zástupce v Evropském parlamentu

Opravdu máš pocit, že se zásadně mění věci, které trápí občany v ČR v závislosti na tom, kdo vyhraje volby? Sleduji politiku tři dekády a ten pocit nemám. Ani si moc nepamatuji, že by nějaká stížnost něco vyřešila plošně. Jistě, mohlo mi něco uniknout, rád uslyším nějaký relevantní příklad.

> máš podezření že jsi dostal polské maso namísto Argentýnského ​­- stěžuj si

Podle mého názoru se nesmí dostávat na trh závadné potraviny ani jiné závadné zboží. Za to jsou zodpovědné příslušné národní úřady a nikdo jim nemůže svazovat ruce, dokud nebudou zavedena plošná opatření a odpovídající sankce. Na jednu stranu se ti líbí, že EK by ráda narovnávala ceny a dostupnost her, na stranu druhou si jdeš koupit české nebo německé maso, což je napsáno v chlaďáku na cedulce a jde o ­"přebal odjinud­". Už to je ukázka selhání minimálně na národní úrovni. Zde se ti zase nelíbí, když někdo volá po narovnání trhu a pošleš jej si stěžovat? Takže narovnávat nebo nenarovnávat? Mimochodem, podsouvat někomu, že si chtěl koupit maso ­"z Argentiny­" je chování velmi smutné.

Já jsem tu samozřejmě nechtěl rozdmýchat politickou diskuzi a už vůbec ne to, aby výsledkem mého sarkasticky psaného příspěvku, který byl zaměřen na výběr témat EK ­(co do důležitosti­) k ­"narovnávání jednotného trhu­" a jejich posloupnost v kombinaci s povzdechem nad špatnou formulací článků 11 a 13, bylo slovní napadání lidí. Já sem chodím rád právě proto, že tu k tomu dochází zřídkakdy a měl jsem pocit, že zde člověk smí vyslovit svůj názor bez reakcí, které se odehrávají jinde. Zřejmě jsem se ale dotkl témat, které to v lidech spouštějí. Za to se redakci omlouvám a slibuji, že si dám příště větší pozor.
Odpovědět4  1
littleon (69) | 8.4.201915:23
Jsem rád, že se EK zabývá těmi důležitými tématy a že má na všechny stejný metr. Už se těším na to, až Škodovka dostane stejný dopis, že v Německu prodává vozy levněji, než v Čechách. Ostatně i různé řetězce jistě dostali stejný dopis. Ale nejvíc se těším z toho, že rychle zatočili s ­"dvojí kvalitou potravin­" a dalších výrobků v rámci jednotného evropského trhu. Aha, to vlastně ještě nedotáhli. No to počká, důležité je, aby bylo co hrát. Naštěstí ale ­"doporučili­" České republice, aby ustaly kontroly masa z Polska, vždyť to stejně sníme, že jo. Je ale dobré, že budu mít hry za stejné peníze jako zbytek Evropy, protože až se budu bát vzdálit se od záchodu díky salmonele, zabavím se hraním. Děkuji, že na mě tak myslíte.
Odpovědět18  3
Andir (750) | 8.4.201915:48
si nějak zabloudil z novinek že? jak může EK nařídit aby se nekontrolovalo maso ? :D to je taková hovadina :D a to že kupujete levné nekvalitní je opět vaše blbost.
Odpovědět2  14
asip80 (1191) | 8.4.201916:13
„Komise přezkoumala opatření české strany a považuje je vzhledem k incidentu za disproporční. 25. února poslala českému ministrovi dopis­(napsal Vytenis Andriukaitis­), ve kterém žádá zrušení opatření do konce týdne,“

ty vždy víš co kupuješ a zajisté víš, že cena nezaručuje kvalitu ..
Odpovědět10  1
Andir (750) | 8.4.201916:14
to není zákaz ;­) takže děkuji za potvrzení, jinak ano u masa to zrovna vidíš pořádně ale to musíš umět číst ;­) což chápu že máš problém :D
Odpovědět1  12
asip80 (1191) | 8.4.201916:17
ano na tehle příspěvek
"Naštěstí ale ​­"doporučili​­" České republice, aby ustaly kontroly masa z Polska, vždyť to stejně sníme, že jo.­"
jsi nesmyslně kvákal něco o zákazu a já neumím číst :D dobře dneska jedeš :­)

ty poznáš např. v reastauraci, že je maso polské ? :­) páne JO ty jsi ALE MEGAAA profík :­)
Odpovědět9  1
Andir (750) | 8.4.201916:24
opravdu se nauč číst a myslet jdi do základky prosím :D , když chodíš někam do pajzlu tvůj problém nulo.
Odpovědět1  16
wrah666 (6205) | 8.4.201922:48
Ano, opět děkuji za svobodný projev chování mladého demkoraticky smýšlejícího jedince. Jinak bych to ohodnotil, že takto vulgární bývá leda tak popelář na piku.
Odpovědět7  1
Andir (750) | 9.4.20197:31
nemáš zač, to když píšeš slovo demokratický to tě musí pálit prsty co to tě soudruh putin za odměnu pošle na sibiř že píšeš taková ošklivá slova :D
Odpovědět0  7
SatanS (211) | 9.4.201910:36
Maso s Polska se samozrejme dal kontroluje ty imbecile, EU zadala o ukonceni mimoradnych kontrol.
Odpovědět0  4
littleon (69) | 9.4.201910:47
> imbecile

:­) moc hezké

> EU zadala o ukonceni mimoradnych kontrol

to já samozřejmě vím a kritizuji to především proto, že namátkovým kontrolám pochybení nějakou dobu unikalo.
Odpovědět2  0
wrah666 (6205) | 9.4.201911:15
Stejně je to jen šidítko k uklidnění veřejnosti. Ve srovnání s celkovou spotřebou bylo problémového masa naprosto minimální množství. Potíž je, že se neřeší skutečné hrozby pro zdraví obyvatel. Věci jako glukózo fruktózový sirup či modifikovaný škrob, dnes obsažené prakticky v každé zakoupitelné potravině. Zdravotními komplikacemi z nejídla trpí ­(a také na ně dřív či později zemře­) plných 20% obyvatelstva. Ale to je v pořádku, jen se to musí uvést na etiketě. ­(nutkání zvracet z takového systému­)
Odpovědět3  0
littleon (69) | 9.4.201914:09
Souhlasím. Na druhou stranu, každá i dílčí eliminace takových hnusů je podle mě jenom dobře.

> Věci jako glukózo fruktózový sirup či modifikovaný škrob, dnes obsažené prakticky v každé zakoupitelné potravině. Zdravotními komplikacemi z nejídla trpí ​­(a také na ně dřív či později zemře​­) plných 20% obyvatelstva

O tom povědomí nemám, díky za info. Kouknu se na to.
Odpovědět1  0
littleon (69) | 8.4.201917:27
Chtěl jsem reagovat na to co jsi napsal, ale když jsem dočetl diskuzi do konce, jsem rád, že mezi námi máme lidi, kteří nejen že všechno vědí a znají, ale navíc mají vždy pravdu a je jim předurčeno býti ve společnosti nadřazenými a z této pozice mohou lidi označovat za nuly, socky apod. A já nejsem hoden před tebou obhajovat vlastní názor a jak je vidět, neměl bych ho ani vyslovit či napsat. ­(toto je konec sarkasmu, musím to označit, asi by to každý nepochopil­)

Jediné co bych si přál svobodně říci, dokud tedy budou ještě fungovat diskuze, abyste se s Crhou a vám podobnými vzali za ruce a šli... no třeba naučit se základům slušného chování a vyjadřování. Nemám problém, když se mnou někdo nesouhlasí. Mám problém, když se někdo vyjadřuje jako vidlák, který navíc všude byl, všechno zná, ač tomu je pravda na hony vzdálená. Ty tu budeš říkat někomu ­"nulo­"? Crha ­"socko­"? I kdybys byl někdo důležitý a Crha bohatý, o čemž v obou případech více než pochybuji, tak se mi z vašeho chování, vážení, chce zvracet až blít.
Odpovědět10  1
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.